BIR GUN HERKES 15 DAKIKALIGINA BURAYA MOTTO YAZACAK /JUNE 2010

"fenomensin lan sen!"

19 Şubat 2010 Cuma

vicky cristina barcelona spain

filmde beni en çok düşündüren sözler ki bence dünyanın en acıklı hikayelerinden biri cristina'nın o sanatsal dudaklarından çıkıyor:

"sanatı anlıyorum ve değerini biliyorum. müziği de seviyorum ama bir yeteneğim yok. ve bu da dışarı vurmak istediklerimi düşününce gerçekten üzücü"

belki de yakın hissetim kendime.. ama şu var filmde sadece bunu yakın hissettim, gerisi hiiiç ilgimi çekmedi.

öptm kib bye
katalan ruhu taşıyan ama bu barcelona hikayesini sevmeyen okanitto

4 yorum:

Yesari dedi ki...

ben o leicaya çok yakın hissetmiştim kendimi.. çok yakınn.. o kadar..

dereotundannefretederim dedi ki...

Dahi olan hatuna mi? :))
Hani su guzel mi cirkin mi oldugu belli olmayan hatun.

Yesari dedi ki...

fotoğraf makinası kılığına girmiş olana:))

dereotundannefretederim dedi ki...

Puahaah barcelona dedikleri o demek! Vicky var cristina var barcelona kim diyodum simdi tamam