BIR GUN HERKES 15 DAKIKALIGINA BURAYA MOTTO YAZACAK /JUNE 2010

"fenomensin lan sen!"

3 Şubat 2010 Çarşamba

saat farkı çok ayıp bi şeydir

*o nasıl öpmek lam

yıl içerisinde birkaç gün için amerikalı olmak isterim. başka da bir amerikan rüyam yoktur. golden globe günü, oscar günü, nba konferans finalleri ve sezon finali günleri yeter. emmy ve grammy'ye gerenk yok. lost'un altıncı sezon birinci bölüm günüyle de işim olmaz. ada kaybolmaya başladığında ben de kaybettim ve daha da aramam o adayı. zaten sawyer'a da gıcık oluyorum. (efsun'a not: okuyan adam seksi olurmuş pehh!)

bu yıl da 7 mart'ta amerikalı olmak isterdim. yani orda yaşasam olurdu. oscar adayları açıklandı, adaylar burda: http://www.blogger.com/adaylar%20burda:%20http://www.imdb.com/features/rto/2010/oscars

yine içimi bir hüzün kapladı. saat farkından nefret ediyorum hacı.. kırmızı halıyı seyredip uyuyakalmaktan bıktım usandım.. hayır akademi'ye bayıldığımdan değil de "ödül hadisesi" cidden ilgimi çekiyor. alec baldwin'le steve martin sunacakmış, buna da ayrı meraklandım.

neyse diyeceğim şu ki bu sene de oscar goes toooooo saatt farkııı

öptm kib bye
okanitto

16 yorum:

Allegra'nde dedi ki...

yıllardır şöyle bir taktik izliyorum. 10 gibi yatıp, zorla uyumaca. 3'te uyanıp ertesi gün iş yerinde ölü gibi dolaşmak.

Adsız dedi ki...

amma kasıyosun kendini sen.
ben hiç izlemem böyle ödül gecelerini.

dereotundannefretederim dedi ki...

alleee: sanırım 800 senedir saat 10'da uyumadım. ama çok isterdim biliyo musun.

örtmenim: hiç mi?

Adsız dedi ki...

hiç, bir kez bile.
ertesi gün medyadan takip ediyorum. en komik ve en önemli yerlerini zaten gösteriyorlar.
di mi evladım...

Allegra'nde dedi ki...

oysa seninle canlı tivitler eşliğinde oscar izlemek ne güzel olurdu ww..

Adsız dedi ki...

ne zaman bu oscar şeysiii diyin hele bakim bana:))


çok kolay gaza gelebilen insan winston wolf.

dereotundannefretederim dedi ki...

ahahahah direkt damardan girdi allee

Eliza Doolittle dedi ki...

Hehehe Efsun'a not koymus Sawyer'a hasetten...:)
Ben sana bu konuda katiliyorum Donecim cok, bi kere oscar'larin toreninden de ziyade, red carpet'a gelis roportajlari da (bkz: hey Pen, who are you wearing?) muthistir. Amerika'da kaldigim 2 yilda da oscar pazarlari evde toplanip Oscar Partisi verip, tacolar biralar sandvicler hazir edip, aksamustunden oturup izlemek buyuk keyif olmustu..ozledim:)

dereotundannefretederim dedi ki...

yahu golden globe da bırak giydiklerini şemsiye markalarını bile konuştular rahatsızlar..

ee sawyer mı o da kim (öhöömm öhöm :)

Allegra'nde dedi ki...

o zaman 1-2-3 söz deyip 7 mart'ı 8 mart'a bağlayan gece buluşuyoruz, eheh.

dereotundannefretederim dedi ki...

alle, örtmenime saati de söylesek mi?
yoksa 3ün 5in lafını etmesek mi ehehe

Adsız dedi ki...

durundurun, gerçekleri söylemeyin.
şimdiden vazgeçtim.

Allegra'nde dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Allegra'nde dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Allegra'nde dedi ki...

avzgeç vazgeçmesine de gerçek şu ki ww, ertesi gün tivitleri okuduğunda çok üzüleceksin.

.../J/... dedi ki...

keşke diyecegin bisey yapma hacii