BIR GUN HERKES 15 DAKIKALIGINA BURAYA MOTTO YAZACAK /JUNE 2010

"fenomensin lan sen!"

4 Mart 2010 Perşembe

iş bu yazı bir "mutfakta zıplama" yazısıdır

[evet blog aleminin en misafirperver mutfağı iftiharla takdim eder efenim.. pek şukela mor menekşecim teveccüh etti. pek de bi zıplayarak yaptı bunu ve beni zıplattı.. kendisini zıp zıp zıplarken yakaladık magazinliğiyle bitirirken "dan" kim diye sorarsanız o da benim :) mor'cum bana böyle der.. hazır mısın zıplamaya ey okur hişşş sana diyorum başlıyoruz ]

Pek sevgili dancimla düsündük tasindik,ve mutfakta ziplamamin gerektigine karar verdik. Yalniz ben acilisi owl city’nin odasinda ziplayarak yapacagim. Genc adam,kendisini ordan kurtarmami istiyor ama,, orda olmasaydin böyle süpersonik bi sarki ve klip cikmazdi adamim, diyorum kendisine nacizane. Bana söyle karsilik veriyor ;“ everyting is never as it seems.“ Peki diyorum. Su robot göz kirpiyor, beni dansa kaldiracak saniyorum. Hic de anlamam ya danstan,ispanyollar olmali senin icin belki herhangi bir tony gatlif filminde,hatta evet vengo’da naci en Alamo ile cok güzel dans edebilirler seninle yavrum. Zaten ben hep kavalyemin ayagina basiyorum.

Bi yerlerden piyano sesleri geliyor, oturma odasina dogru yol aliyorum. Lisa Ekdahl’in sesi ile seke seke kapinin girisinde duruyorum. Kendisinin de benden farkli bir hali yok, tak etmis canina “ now or never” diyor ses tellerini titrete titrete..


Lisa Ekdahl (Now or never)


biraz daha burda durursam, güzel bir gülümseme isteyecek benden. Oysa benim bugünlerde kimsenin gönlünü yapasim yok. Bir akintiya kapilip giderken ne de cok eminim tutunacak dallarimin olduguna..nasil olsa vardir cikacak bir kiyi diye,gözüm kapali birakiyorum kendimi akintiya,sanirim ben hayata fazla güveniyorum. Derkeen,icerden zirlak bir kiz bagiriyor “why would I carry such a weight on my shoulders?” ah be kizim,bu sorunun sorumlusu cevabini bilse, odun degil ya,sana tasitir mi hic!


THE DO - ON MY SHOULDERS / OFFICIAL VIDEO
Yükleyen thedoband. - Diğer müzik videolarına göz atın.


bu kiz bir tttss’a bircok küfür sigdirabiliyor bence, ama kibarligindan ses etmiyor,ben öyle gördüm. Evet bu sesler bahceden geliyordu,deli dana gibi dönüp duruyordu bunu söyleyen kiz,adami da pesinde,ben pencereden onlari seyrederken basim döndü. Iceri gectim. Hedefim mutfak ama bir türlü varamiyorum,aklim gibi bu ev de pek karisik,cok fazla ses var,serde merak da var,dinlemeden gecemiyorum.

Pencereyi kapatiyorum. Aglak kizlar, trip atarken bir yandan gülümseyebiliyorlar,adamlari göremiyor ama ben biliyorum. Hemcinsim,o kadar da olsun dimi. Neyse,ben simdi roket olup ucayim darken "oi va voi" sesleri ile senleniyor gönüller. oi va voi ibranice de aman Tanrimm.!! gibi bir anlam iceriyor.Bir kosu gidip bakiyorum,dogru mu duydum! Gercekten de holde,”ladino song” icraa ediyorlar. Amaniinn..


Oi Va Voi - Everytime
Yükleyen ambiru. - Yüksek çözünürlüklü video keyfini yaşayın!


asiri tüketmeden kaynakli hazimsizliga ugrayabilecegimden,baska bir sarkiyla karsiliyorlar beni. Böyle de düsünürler,böyle de sirin seylerdir. Ladino’nun yerini tutmaz,ama *ne hissedersen hisset,haleti ruhiye’nin karsiladigi kadardir dinlediklerin mantalitesinden disari cikmamak adina “Every tear in your eye ,is a drop in my mind as I know that you love” diyorlar. Sagolsunlar,varolsunlar,beni nasil da iyi taniyor keratalar.(*totoloji yaptim Dan usta,tutu mu?)

Avcuma baktigimda iki arti iki esittir bes var o halde radiohead mi dinlemeliyiz,ama hayir. Mutfakta ziplamak dedik,kafamizi sallayip ucalim demedik. Ayrica ben bugünlerde kelebeklerin ucusundan baska bir sey göremiyorum etrafta. Onlarda seri üretim makbul herhalde,üc günlük ömür bu kadar uzun olmamali. Bir yerlerden rufus wainwright cigarets and cholote milks diyor amma velakin,benim canim dedim ya ziplamak istiyor. Tam da o sirada bir avea reklami isitiyor kulagim,yüzüm burusuyor gibi olsa da,rebel moves bence bu isi iyi kiviriyor.önümdeki kapi mutfaga aciliyor olmali,cünkü bu duyuracagim son sarki.. amanin da amanin kim gelmis eski sevgilim gelmis,sütü sicak icmis belli gezmis görmüs eglenmis minvalinde bir sarkiyla kapanis yapmak bizim kitabimizda yazmaz. Ama yapabilirim de,mutfak sonucta,süt falan,uyar da. Ama hic bana bakma oglan sen kendine yuvarlan demek istiyorum suanda. Bu nadide eserlerimizi de andiktan ve grup hepsi kizlarimiza da selam caktiktan sonra,”oh be hadi be vay be yürü be,ben bir masa olsaydim,oh be hadi be vay be yürü be,daha ise yarardim” sarkimizla kapanisi yapiyorum. benden artik bu kadar,oh be diyen rahatlar efendim,evet.


Rebel Moves - Oh Be

Simdi dan’i pek cok sevenler; oh bee

Simdi madem mutfak,dan dereotu yesin diyenleer ; oh bee

Simdi dan yazi yazmadan duramasin diyenler; oh bee

Simdi dan’dan inleyen nagmeler’Ii dinlemek isteyenler; oh-ha ..

Simdii son kez benimle mutfakta ziplamak isteyenleeer;siz cok yasayin emii..

12 yorum:

dereotundannefretederim dedi ki...

inleyen nağmeler ruhumu sarmış valla benden iş çıkmaz bu konuda :)

yazının sonunda şebek gibi güldürdün beni be !

*o totoloji olmuş :)

jewel dedi ki...

oi va voi'mden ve cigarettes and chocolate milk'imden vurdu beni bu yazı. :)
yahu herkesin de misafirlik yazısı benimkinden özenli ha.. :/

dereotundannefretederim dedi ki...

hişşşş bu son cümleyi silibiliyo musun :p silsene.

nağlakası var jewelim. ilk göz ağrımızsın sen mutfakta

jewel dedi ki...

çok incesiniz efenim. daha sonraki konukluklarımda inşallah daha mahir olacağım. :P

pusarık dedi ki...

mor ne içtin mutfakta kuzum sen böyle?aynından bir bardak da bana lutfen :)

şarkılar müthiş

Eliza Doolittle dedi ki...

:) Pek şukela pek güzel olmuş valla...
"Sanirim ben hayata fazla güveniyorum" a bayıldım, zıpzıplar arasında beni bi çarptı o.
Yazının sonunda da aynen Donecan gibi şebek oldum. Ve ayrıca destekçinim, dereotunu sevdirelim kampanyasııı :)

Adsız dedi ki...

cok duygulaniyorum gurur duyuyorumlan bunlari okuyunca!
J.

dereotundannefretederim dedi ki...

Efsunlu eliza farkettiyseniz o konuya girmedim bilee :)))))))

dereotundannefretederim dedi ki...

Kardesim,
Eksikligini inan cok hissediyorum.
Bilmem anlatabildim mi..

Hadi!

mor dedi ki...

dan,sen gülünce güller acar gülpembe diycem ama cok tirt olacak yahu :D toto olayi icin de ayrica calismalar yürütüyorum,ohho sen ne diyorsun,ama iyi sevindigim suanda olmlasina, bir sebek gibinn :)

hemi jewell,rufus bu isi bi baska kiviriyor. ben bi de ayni adamin "the one you love" isimlisini pek bi seviyorum yahu..

niha,gelsene buraya pusarik hadi gelsene gelsene,bi istatistik de burda yapariz,istersen anket cakariz,otostop cekip,gazozlarin üstünde yolculuk yapma ihtimalimiz pek düsük,ama hergün sana kupa kupa filtre kahve iciririm,icinde kaos barindiran muziklerde halay cektiririm falan,yapariz böle seler:)

elizacim,almissin hemen sinyali,ceken anlar demek istiyorum suanda:) eyvallah. o sizlerin sukelaligi :)


dan,o ot yenilenecek evladim,o kadar :P :))


sagoluuun,var oluun canlaar cancagizlar. mutfakta neler oluyor,fasülye,bakla bakla pismiyor bana bakiyor adli süper ötesi manimizle cesitli takma isimlere gark olmus dancigima saygilarimi sunaraktan,tek tek basaraktan bade süzerekten.. böyle yazinca cümlenin sonu gelmiyor farkettim ki,hay Allah siz yine cok yasayin emi,beni de aglatacaksiniz simdi.

eyvallah :)

dereotundannefretederim dedi ki...

Eserinle ovun mor..

Yahu atalarimiz dememis ki arkadas icin dereotu bile yenir diye! Ha cig tavuk dersen amennaa :)

pusarık dedi ki...

eneee hatırlıyor musun sen gazoz şişeleri üstündeki hadiseyi :)))

ömrü billah öyle bir macera yaşayabilemem ama bak gel diyorsun benim gibi yeni yerler görmeyi arkadaş ziyaretini seven birine yanlış kelam ediyorsun,sonradan "yok ben uzaksın diye gelemezsin zannettiydim" olmasın :P

yani tamam yaban ellere gelemem belki ama tr sınırlarına girdim, şurdayım de gör bakalım mantar gibi dibinde bitmiyor muyum ;)