BIR GUN HERKES 15 DAKIKALIGINA BURAYA MOTTO YAZACAK /JUNE 2010

"fenomensin lan sen!"

23 Şubat 2010 Salı

"kırık kucaklaşmalar" kucaklaşma diye film ismi olmaz hacı

bir "tutkulu aşk nelere kadirdir" hikayesiyle daha karşınızdayız. nelere kadir'den mutlu bir son beklemeyin tabi her zaman. kavgalar, aldatmalar ve ölümler..


bir adam ve bir kadın var. adam tutkuyla aşık, tutkuyla sevişiyor. "ahh ne güzel adam"
sonra kadın başkasıyla sevişmek istiyor. adam kabul etmiyor. "ahh ne kötü adam"
ama kadın öyle mi? kimle sevişirse sevişsin "ahh ne güzel kadın ahh ne masum kadın".


güzel kadın dediysek bakma lafın gelişi. penelope cruz işte. böyle dediysek de çirkin dediğim anlaşılmasın. penelope cruz işte.

film iyi.. iyi de bir türlü bitmek bilmedi. ulan almodovar bırak bir ayrıntı da gizli kalsın hacı..

ayrıca filmi dvd'den izledim. şimdi dikkat. aman korsan izlemeyin diyenler burayı dikkatli okusunlar. adamlar filmi ülkemize getirmişler. tek bir çizik olmayan dvd'lere basmışlar. 2 liraya satıyorlar. ve öylesine bir çeviri yapmışlar ki aman allahım! ezber bozmuşlar. alın size filmden iki kare ve bir çeviri şaheseri. örnek alsın herkes.



öptm kib bye
okanitto

11 yorum:

jewel dedi ki...

buna random harflerle gülünür hacı! başka da bişe yapılmaz.
fasdgşdkghgki..

jewel dedi ki...

filmi de merak ettim gerçi, los abrazos rotos mu o?

Eliza Doolittle dedi ki...

Ahahahaha ceviriye bak yahuuu...

Hicbir Almodovar filmini kacirmadan vizyona girer girmez izleyen ben, buradaki sinemalarda altyazi dutch oldugu icin ingilizce disinda filmlere gidemez oldum. Uzuntu ve muz kabugu!!

dereotundannefretederim dedi ki...

asdasdasdas

evet o los abrazos rotos

dereotundannefretederim dedi ki...

elizam valla film gene almodovar sıcaklığında ama pek yeni bişey yok mönüde..

Allegra'nde dedi ki...

almodovar sıcaklığı falan göremedim ben filmde. haa filmin içindeki film dersen belkiii.
elizacımm fazla bir şey kaybetmiş sayılmazsın.

ayrıca kadir'e selamlar..

dereotundannefretederim dedi ki...

alle bugün her şeye karşı, beşiktaşlı seniiiiii :)

ya evet film cidden sıkıcıydı. kabul.

A Vitamini dedi ki...

Penelope Cruz hakkında ben de bir türlü karar veremiyorum, güzel gibi de, değil gibi de.

Filmi izlemedim, pek benim seveceğim türden değil sanırım. Ağır mevzuları pek sevmem, hafif olsun, kolay anlaşılsın, fırında makarna gibi olsun yani :) Ama dereotunu severim ben, ohh misss :)

clementine dedi ki...

sırf o çeviriler için izlenir sanırsam

dereotundannefretederim dedi ki...

Arzu film de ayni penelope gibiydi iste. Ne guzel ne cirkin..

Ama dereotu cirkin tu kaka

dereotundannefretederim dedi ki...

Cle :) iste deger bilen bi insan.. Guzel cevirinin hakkini teslim edelim :)
Arada da olsa gelip sevindiriyosun saol