BIR GUN HERKES 15 DAKIKALIGINA BURAYA MOTTO YAZACAK /JUNE 2010

"fenomensin lan sen!"

3 Şubat 2010 Çarşamba

istanbul'da olmak vardı anasını satayım!

şimdi bu adam var ya bu adam...

Nuri Harun Ateş isimli adam...

hem çok insan, hem çok güzel, hem çok eğlenceli, hem çok duygusal hem de çok çok yetenekli bir adam.

yazacak söylenecek çok şey var kendisiyle ilgili.

süsleyip püsleyecek değilim. ihtiyacı yok.

biliyorum ki bir gün herkes ondan bahsedecek.

daha fazla ayrıntı için lütfen TIKLAYIN





Dar-ül Love 9-10 şubat ta garajistanbul da


"esprili-ironik-yerici yorumlara kapalı dikta bir posttur. bilginize."

15 yorum:

dereotundannefretederim dedi ki...

açıkcası ikinci kez okuyorum bu tarz bir yazıyı.. merak ettim şimdi.
ama opera.

Adsız dedi ki...

ikinci kez?
bu tarz bir yazı?


opera da, bi dene be done, bi dene, beğenmezsen bu son olsun.

dereotundannefretederim dedi ki...

geçenlerde bir yerde daha.
böylesine öven. dikkat çeken.

"bi dene be done" kalıbı güzel oldu. du bakalım arkadaşlara halı sahadayım diyip giderim belki.

Adsız dedi ki...

arkadaşlarım diye yapıyorsam şerefsizim.
bi bildiğimiz var di mi...
bunu randevu listene işle.
nefes her perşembe beyoglu hayal kahvesinde.
bak bu sadece 2 gün.
sınırlı.

bi de ne var biliyor musun? gidersen feci kıskanıcam, zira buraya geleceğğğ de, izleyecem deee.

dereotundannefretederim dedi ki...

örtmenim bi gün sana "benden her şeyi isteeeee bla bla" demiştim. sen de "ulan bak bişey isterim böööyle apışıp kalırsın" mealinde bi şeyler söylemiştin.

öhömm öhömm ee kem küm ben hakkımı perşembe nefes'inden yana kullanayım. lütfeeeğğğğğnn

Efsa dedi ki...

Geçenlerde bir röportajı vardı sanatçının. İlk kez duymuştum adını. Merak ettim. aldığı ödüller ve şu ana dek yaptıkları gerçekten hayranlık uyandırıcı... Umarım şehrime de gelir bir gün.

Adsız dedi ki...

done, azat ediyorum tamam.
J dese giderdin ama değil mi...


efsa;
yaşa be!

Efsa dedi ki...

Bu arada çok çok tebrik ederim seni, yazamadım ama gün gün lezgan ve yesarinin sana adımlarını izledim. sadece yazamadım. Hani bazen olur ya, sonradn yazınca değeri sevinci azalmışmıdır ki diye utanır insan.

:)) ağzınızın tadı hiç bozulmasın.

Adsız dedi ki...

hımmm,
uzunca bir süre daha değeri ve sevincinin yok olacağını sanmıyorum.kapsama alanı içindesin hala:)
teşşekür ederim.

dereotundannefretederim dedi ki...

vallahi denizden babam çıkıp operaya git dese olmaz. J zaten ilgilenmiyo benle ühüü ühü

o değil de şehre bir efsa geldi ben ezildim. ben ezildim şehre bir efsa geldi. efsa şehir ezildim.

ulen bi operaya gitmedik diye

LA78'ers dedi ki...

hmmm benim için bi dipnot düşülmüş, o yüzden tüm yorum haklarım saklıdır... :P

Adsız dedi ki...

hahhh bi densizlik yapim deme sakın.
2 post öncesindeki dipnotumda sanaydı :P

anaaaa amaca oynamak bu olsa gerek.

Çağlar Kaynak dedi ki...

gidildi, görüldü, tapıldı..mutlaka izlemenizi tavsiye ederim.

dereotundannefretederim dedi ki...

hun ü zen:
ufak bi post hazırlarsan burda yayınlarız?
yook ben almıyım da dersen başımızın üstünde yerin var :)

Çağlar Kaynak dedi ki...

dereotundannefretederim,
http://hhunuzen.blogspot.com/2010/02/nerdeyim-ben-dar-ul-love.html linkinden dar-ül love la ilgili yazdığıma ulaşabilir, istediğin yerde paylaşabilirsin:)