BIR GUN HERKES 15 DAKIKALIGINA BURAYA MOTTO YAZACAK /JUNE 2010

"fenomensin lan sen!"

4 Şubat 2010 Perşembe

aklı bi karış havada



"hayat yanında biri varsa güzeldir"

aile iş evlilik ilişkileri üzerine illa da oscar'ı aldırıcaz ulan sevdasında bitmek bilmeyen film. george clooneycim canım benim eğer bir daha böyle bir filmde oynamayacaksan sana versinler tamam. ama alamazsan da surat yapma tamam mı canım? nerde micheal clayton nerde ryan bingham.

cık.olmamış.
ama görmek lazım tabi.
ben hayır diyorum, ali abi ve hülya ne der bilmiyorum :P

öptm kib bye
okanitto

*arka kapak, erötik foto.

13 yorum:

.../J/... dedi ki...

kardesim filmi gormedim ama boyle kamuya mal olmus guzellere nsil hayir diyebilirim ???

Adsız dedi ki...

sanırım bu hatun vera farmiga.
üç dört filmini izlemişliğim var. çok değişik diye sınıflandırabileceğimiz tipte bir kadın.
soğuk gibi ama değil, çok seksi gibi ama çocuksu.garip karışımlar var, hüzün dolu bakışlar.

dereotundannefretederim dedi ki...

kardeşim
filmde pek bi konservatif. işte ucundan accık.

winstonım
kasmayalım :)
kadın güzel felan değil.
tipim de değil.
ben karışmam

LA78'ers dedi ki...

hayatta bi kadında sevmediğim şeylerden biri; kırmızı iç çamaşırı ve jartiyer... iğrenççç..

kadın da iğrenç..

film de iğrençç..

(hasta ve huysuz LA)

Adsız dedi ki...

peki donecim kasmayalım.
peki LAim herşey iğrenç.

Eliza Doolittle dedi ki...

Ben ww'ciyim, vera farmiga'yi da hos buluyorum. Kasicam ulenn!
Film bence sirf aile evlilik eksikligi klisesi diildi. Aidiyetsizlik uzerine fena olmayan bir durusu vardi, arada bazi diyaloglar da lezizdi, ama kaliteli sahneler disindakini kirp deseler, montajdan 20 dakikadan fazlasi kalmazdi benim makasimla..Bunca adaylik? Bilmiyorum...

dereotundannefretederim dedi ki...

:)) ortmenim bu ne sakinlik ? Peki Nen var kuzum ?

Elizaa film iyi degiilll, hatun da tamam "eh iste"

Adsız dedi ki...

çok pis dalacaktım oluuum, ne sakinliği, en iyisi sakini oynamaktı.
güzel oynamısım ama, yedin.

dereotundannefretederim dedi ki...

:)) ortmenim bu ne sakinlik ? Peki Nen var kuzum ?

Elizaa film iyi degiilll, hatun da tamam "eh iste"

Allegra'nde dedi ki...

dilm çok güzeldi bence. elizacığımınn dediği gibi aidiyet duygusunu güzel işlemişler. ben ilişkisel boyutunda değil yalnızlık boyutuyla baktım filme çok da beğendim.
hanım evladımı ise yaşlı buluyorum, köstebek'te de böyle yaşlı ve soğuktu bu kadıncağız.

dereotundannefretederim dedi ki...

e evlenmek istedi ama adam ?
düzenini, aidiyetlerini tamamen değiştirecekti hani.

"aidiyetini değiştirecek tek bir hareket bile seni aidiyetsiz yapar" gibi totolojik bir yaklaşımda bulunuyorum.

Adsız dedi ki...

Vera'nın karakteri uyuz bir kere. Çünkü bildiğin orospunun o işi parasız yapanı. Hali hazırda bir kocan zaten var. İki tane de çocuğun var. Ne diye düşersin kukunun keyfine be kaltak?!

Film fena değil ama adaylıklarının çoğu fos. Hakkıyla adaylık elde eden bir tek Anna Kendrick var. O da Oscar'ı kazanırsa şaşırmam. Onun dışında elde ettiği adaylıklarla kalacaktır.

dereotundannefretederim dedi ki...

Simdi ben buraya imzami atarsam ddarkonun soylediklerinin altina imzami atmis olurum. Attim