BIR GUN HERKES 15 DAKIKALIGINA BURAYA MOTTO YAZACAK /JUNE 2010

"fenomensin lan sen!"

19 Şubat 2010 Cuma

'sevmeye gelmiştim efendim'

film galasını yaptığında o şehirdeydim. filmin galası ve ben. ikimizde evlerimizden uzaktık. ikimiz de yabancı. ikimiz de ürkek. iki umarsız çocuk (buralar hep üç nokta)

ben ne diyorum yahu :)) neyse işte diyorum ki ben bu filmi severim hacı. büyük ihtimal. evrenin işlerine inanıyorum artık. gala dakikalarında rakı içiyordum ben aynı şehirde.
hayat var'ın görüntü yönetmeni reha erdem kadrolusu florent herry, kosmos'da da bu görevi üstlenmiş. ve ödülünü almış. hatta altın portakalda kosmos en iyi film ödülünü paylaşmıştı bornova bornova'yla.
hadi bakalım hayırlısı olsun.

gelsin lan artık film.

öptm kib bye
enerji işlerine bayılan okanitto

kosmos link:http://www.arabulvideo.com/index.php?id=2155&itemid=1&option=com_seyret&task=videodirectlink

video

Hiç yorum yok: