BIR GUN HERKES 15 DAKIKALIGINA BURAYA MOTTO YAZACAK /JUNE 2010

"fenomensin lan sen!"

5 Şubat 2010 Cuma

gemide bir azize

"eveeett nerde kalmıştık"

gemide pek bi aman aman film. negzel film. allahım o nasıl diyaloglardır lan serdar akar. ama laleli'de bir azize öyle mi azizim! lan bak kudret'inden sual olucam sabancı. ne yaptın sen yea!

gemide'nin kamerası sade. ohh mis. olanı çek film zaten şahesere gidiyor bırak. bak negzel. ama laleli'de bir azize öyle mi? sabancı tabi zengin adam, ne var ne yok yapmaya çalışıyor. tamam güzel arada bir ver flashforwardını bokunu çıkarma, o ne lan öyle kaydırıyon felan her şeyi. ne bulduysan yapmışsın.
*dünyanın en güzel küfreden adamı

erkan can oooofff diyorum başka da bi şey demiyorum. yok lan dicem. ya sen nasıl bi adamsın. o nasıl bi tarz, o nasıl bi saç, o nasıl bi 'kafa'. boş kaset çıkarsan gider alırım valla.. ama güven kıraç öyle mi! aslında özünde iyi ama bu rolde olmuş mu? he olmuş mu? iki adamın nasıl küfür ettiğini dinle sonra kararını ver. yok lan küfreden herkese bayılmıyorum ama dinle ikisini.

*pezevenk

lan uğur yücel müzikler iyi tamam oohh gitarlar akın eldes felan da ne baarttırıyonuz lan öyle laleli'de.. car car car. bu da kafa ulan. gemide daha sakinsiniz bak negzel film.

neyse gemide'yi sevince azize'yi de sevmiş sayılalım. yalnız iki filmdeki yan roller de kendilerinden beklenmeyecek derecede bir ibnelik barındırıyor.. ne dedim lan ben şimdi. yani başarılı diycektim.

evet nerde kalmıştık?

öptm kib bye
blogda okanitto

18 yorum:

pusarık dedi ki...

azizeyi önce seyretmiş olsam kesin önyargılı bakardım filme veya acep diyorum gemideden sonra seyrettim diye mi tiksindim azizeden, yok be iğrençti olay, neyse işte... iyiki de beyabiyi güvertede söverken görüp izlemişim, harbi sıkı filmdi gemide yahu

dereotundannefretederim dedi ki...

Cancagizim dicem:
Hele de guvertede, yaptiklarini bir bir sayarken soyledikleri.
Mis.

gerisi önemli değil... dedi ki...

bah bah bah, laleli'de bir azize'ye laf çakmışlar. cık cık cık, kın kın kın...

bu sarkastik(şaka gibi) yorumlarınızın nedenini tahmin edebiliyorum. ciddiyim bak. ağustos böceği sevmeyenlerin işi değildir bu film, hem ne demişti melek aziz'e!!

homeless dedi ki...

ben bu filmin sonunu hic getiremedim o zaman universitedeydik
hic gelmedi bu filmin sonu
sonra bir iki kere daha denedik yok olmuyor

dereotundannefretederim dedi ki...

Ben o parantezi actigin yerde kaldim gerisi onemli degil.

Laleli'de bir azize kotu film degil ama gemide'nin yaninda offf.

Hem cidden ne demisti melek aziz'e?

dereotundannefretederim dedi ki...

Homeless filmin sonunda sezen aksu'nun cok guzel bir sarkisi caliyo ama ?

homeless dedi ki...

wallla deee
bak onu bile bilmiyorum
gomlek in dugmelerini aciyor yaa
pit pit pitt diye
o sahneden sonrasi bizde kayip
kiza tecavuz ettikleri sahneyi 3. izleyisimde gordum
4. izlesimde anladim

dereotundannefretederim dedi ki...

:)) pit pit negzel anlatiyo cidden.

yahu yok sezen yok, sinema ugruna yalanci da olduk.

dsumay@gmail.com dedi ki...

bence türk sinemasının en güzel filmleri arasından 2 tane.. zaten hala inanamam kudret sabancı nasıl o filmi çekti.. yada o filmi çektikten sonra o iğrenç dizileri nasıl çekiyor? müzikleri de ayrı bir güzeldir..

homeless dedi ki...

eywallahhh
bende kendimden utaniyorum tuh rezil olduk diyordum

dereotundannefretederim dedi ki...

Dsumay
Oyle oyle.
Lalelide bir azizenin bitisindeki muzik leziz. Ama arada cok baardilar gitarla.

Adsız dedi ki...

doneeeeeeee aldın götürdün reytingleri , kardeşimmm :)

dereotundannefretederim dedi ki...

:)) ya winston bashir'i izlemedin daha konusuyosun! Allahim o nasil film.
Cabuk yaz cabuk

Adsız dedi ki...

tağammm bu gece izleyeceğim.
yaz güzel kardeşim sen, lafı mı olur aramızda, ben altına yorumumu iliştiririm o vakit.

dereotundannefretederim dedi ki...

Yok ben seni bekliyorum. Senin kadar yazamiycagimi biliyorum.

Ulen ne kendini bilen adamim vesselam.

Adsız dedi ki...

tamam bekleme kararı aldıysan beklemene diyeceğim yok. ama ne ben senin gibi yazabilirim, ne sen benim gibi.bi kilo pamık mı ağır bi kilo demir mi hesabı.
bunu da göz ardı etmeyelim.

dereotundannefretederim dedi ki...

Bak gene :))

dsumay@gmail.com dedi ki...

bu 2 türk filminin yanına; bence bir de tabutta rövaşata'yı eklemelisin..
evet filmin son sahnesinin müziği gerçekten bitirici..