BIR GUN HERKES 15 DAKIKALIGINA BURAYA MOTTO YAZACAK /JUNE 2010

"fenomensin lan sen!"

8 Şubat 2010 Pazartesi

bu su hiç durmaz dedik !

"evet nerde kalmıştık "

ben bu akşam bi karar verdim. genelde yapmam. genelde kararsız, huzursuz, septik devam ederim yaşama. ama bu akşam karar verdim hacı : kitchen'a devam..

evi dağıtmadan yapıcaz bişeyler. niye dağıtmıcakmışız peki ?
-bir gün dönerlerse geri, temiz bulmalılar evi :)

hişşş seyirci öyle boş bakınız yok. sana gelicem. isticem de isticem. hazır ol.

şimdilik beni rahatta dinleyin

öptm kib bye
tutkuyla bağlı olan yalnız ve güzel okanitto :)

8 yorum:

Eliza Doolittle dedi ki...

Yalniz ve guzel Okanitto, bu yaziyi gormeden az once tam twitter'dan demistim ki yazmaya devam, hepsi ve hepimize :)
Ortaligi temiz tut, daha cok totolojik vanilyali pastalar pisicek bu mutfakta..

dereotundannefretederim dedi ki...

aldım mesajını efsun, yazarım sana zaten.

durmak yok totolojiye devam :9

Allegra'nde dedi ki...

gayet rahat bir şekilde hazROLda bekliyorum ;)

dereotundannefretederim dedi ki...

:)) şaka sanıyosunuz ama kitchen'da ROL vercem size haberiniz yok. bir de ROLler mecburi olcak oh mis

Eliza Doolittle dedi ki...

Pisirmeye varim, bulasigi yikamam bastan soyliyim :)

dereotundannefretederim dedi ki...

:)) tamam tamam bulaşık çıkmaması her şey tek kullanımlık.

UykusuZ dedi ki...

ben cevabımı verdim, sahipleri gelen kadar kiraliyorum bir oda

dereotundannefretederim dedi ki...

Eyvallah.

Kullanmadiginiz yazilarinizi getirin degerlendirelim :)