BIR GUN HERKES 15 DAKIKALIGINA BURAYA MOTTO YAZACAK /JUNE 2010

"fenomensin lan sen!"

6 Şubat 2010 Cumartesi

bu su hiç durmaz !

ulan sabahtan beri boğazıma takıldı bütün kelimelerim.
üzüntüden.
sinirden!

özür de neymiş.
blogun aq size bişey olmasın.
zerre şüphem, zerre kırgınlığım yok.
ne yapıyorsanız dosdoğrusunu yapıyorsunuzdur.
ama sizi çok seviyorum lan. tahmininizden daha çok.
çok alışmıştım biliyor musunuz. (bu cümlenin sonuna soru işareti koymak isterdim ama cevaplarım gitti zaten)
alışkanlık çok kötü lan.

"aşk başlar, aşk biter, ama önemli olan ortasıdır" demiş ortaçgil,
blog başlar, blog biter, ama önemli olan ortasıdır diyorum.

kardeşiniz burda.
bir telefon uzakta:
size gitmeyin demeyeceğim ! ama
"toparlanın gitmiyoruz" diyeceğiniz zamanı da bekliyorum.

kardeşiniz done.

4 yorum:

altın olan her şey parlamaz dedi ki...

DONE ben mesajı alamadım. anlamadım noldu yahu!!!

altın olan her şey parlamaz dedi ki...

DONE ben mesajı alamadım. anlamadım noldu yahu!!!

altın olan her şey parlamaz dedi ki...

yukardaki pekiştirmeyi bilerek yaptım ki mesajımın altı çizilsin :)

pusarık dedi ki...

ha şöyle yahu
çağlamak, coşmak zamanı :P
(muhabbetiniz daim olsun.)