BIR GUN HERKES 15 DAKIKALIGINA BURAYA MOTTO YAZACAK /JUNE 2010

"fenomensin lan sen!"

11 Şubat 2010 Perşembe

alice'i beklerken viktor ölüler diyarında





"bu elimle hafifleteceğim acılarını
kadehin hiç boş kalmayacak
ben olacağım şarabın
bu mumla karanlıkta yolunu aydınlatacağım
ve bu yüzükle benim olmanı istiyorum"
*çok dandik bir evlilik yemini kabul edelim

filmde kararsiz kaliyor insan. bir emily bir viktorya'yi seviyorsun. guzel bir kararsizlik.. çok çok eglenceli karakterlere sahip tim burton harikasi corpse bridge.. hic uzun degil, hic sıkıcı degil.. muzikleri şarkıları da şahane..

ayrica emily bir nav'idir. neyitri'den sonra en guzelidir hatta.. ^3d gözlüğümü takıp eywa ana'ya saygılarımı yolluyorum.
öptm kib bye
diri okanitto :)

15 yorum:

jewel dedi ki...

bir ben miyim şu filmi gözlüksüz izleyen ya :(

Unknown dedi ki...

bu filme ne zaman başlasam devamı gelmedi.
en başından bıraktım hep.
lanetli filmlerimdendir.
bakalım ne zaman izleyebilicem.

dereotundannefretederim dedi ki...

Jewelim kuzum soylesen sana filmden haciladigim 3d gozluklerden bi kac tane yollardim :Pp

dereotundannefretederim dedi ki...

Brooooo dunle birlikte 2 etti..

Bidaha bitmez o film.

jewel dedi ki...

artık önümüzdeki tri-di yayınlara bakıcaz. kısfmet. :D

Unknown dedi ki...

ben size yetişemem yahuu.
ama dün ilk defa kaldırım serçesini seyrettim.
edith piaf neymiş öyle bro.

dereotundannefretederim dedi ki...

Bro izlemedim :)

Yazsana iki kelam kitchen icin? Teklif var israr da var bro.

Unknown dedi ki...

oow heyecan yaptım şimcik.
ben yazamam ki sizlerin yanında benim ki daha çok

olm bir film izledim.
edith piaf mış hatun.
çok çirkindi ama şakıyordu resmen

gibi olabilir.
hehe kimseye bir faydası olmaz yani bro.

dereotundannefretederim dedi ki...

Heh tamam iste iki de foto oh mis!

Ya allahaskina bro benim yazdiklarimdan en az 3 kat iyi olur. Sinema yazari miyiz biz sankim.

Adsız dedi ki...

ben bu resmi bi yerden hatirliyorum sanki

bi kedi gordum sanki?

evet evet gordum bi kedi gordum...

dereotundannefretederim dedi ki...

Su yorumu bile adsiz yazan insanlar var.
Akil ver yarabbim.

Adsız dedi ki...

sana mı sorcaz yorum yazarken haci, adli adsiz ne fark eder

ben de akil fazlasi var dilersen sana da bir miktar transfer edebilirim !

dereotundannefretederim dedi ki...

:)) sana sorcaz derken anlamadim ama neyse nefesimi yormiyim.
Bir ricam var bu sekilde devam etme. Bir daha adsiz yazarsan yorumunu silicem.

Bir ricam daha var istersen ozelden devam edelim yazismaya. Istanbuldaysan gorusebiliriz bile?

Unknown dedi ki...

ahahah olmadı çıkışta görüşelim diyosun bro.

dereotundannefretederim dedi ki...

Bro. agresifiiiimmm :)))
ama olay anlasildi, anons iptal..

Rahatsizlik veren adsiz'larinizi atmayin bize getirin degerlendirelim.
Eee bro dedik boru mu