BIR GUN HERKES 15 DAKIKALIGINA BURAYA MOTTO YAZACAK /JUNE 2010

"fenomensin lan sen!"

31 Mayıs 2010 Pazartesi

Hello, Good morning! editted

ne demisti bir arkadasimiz; populer olani affetmem;elestiririm ( why so serious?)

neyse sene 1997 sanirim, bu arkadasin cikardigi single dillere pelesenk olmustu (nasi yani?) hani every breath you take sample lariyla taclandirilmis sarki. I'll be missing you. Soyle diyeyim o donem partiler bu sarkiyla baslar bu sarkiyla biterdi.

ben bu arkadasi severim; walla bak! kullandigi ritmler cok etkileyici bu da kaniti:


*canim kardesim bunu da elestirir misin acaba?


**-bi bugatti gordum sanirim
-evet evet gordum bir bugatti gordum

***hic uzulme bi gun seninde kitabin cikacak




*youtube engelliler icin daliymotion promosyonudur...

5 yorum:

dereotundannefretederim dedi ki...

*eleştiririm tabi. pek de güzel eleştiririm çok da güzel eleştiririm :)

**öncelikle 800 senedir söylüyorum şu yazılarınızda bi isim cisim belirtin bilgi verin, açmıyo diyorum, şirket kuruyolar kumpas kuruyolar diyorum, açmıyolar şirket computerlerinden diyorum. ama yok dinleyen yok. aslında gayet sample bir olay :P

***şimdi kim bu adam, nasıl eleştircem ben. sorarım sana J ?

****yahu ben kitap mitap okumayan bi insanım. kitabı çıkacak dünyadaki son insan olmasam da en arka gruptayım valla. arka grup da süper valla. geyik gırla.

***** bi motto bulamadın şu bloga? bak ben gene değiştirdim. hatta bi daha değiştircem. neydi vardı senin bi tane o güzeldi, onu yapalım mı? have a master plan'li olan, nasıldı?

.../J/... dedi ki...

editted, just for you

comon lets work lets work

dereotundannefretederim dedi ki...

kardeşim motto tamamdır. bir zamanlar bulamayanlara inat :)

o değil de yazılarda bi sarı renk vardı ona nooldu?

dereotundannefretederim dedi ki...

bi de şu şişko pis zenci benim gözlükten takmış ahahah

.../J/... dedi ki...

degisim guzeldir, degismekte oyle, sen de degistir :P