BIR GUN HERKES 15 DAKIKALIGINA BURAYA MOTTO YAZACAK /JUNE 2010

"fenomensin lan sen!"

27 Mayıs 2010 Perşembe

Araf

lost bitti!

inanamadin diğmi ama bitti evet bitti...
lost un etkilerini yavas yavas gormeye basliyoruz gunluk hayatimizda.

bazisi der ki bu ne bicim son, fiyasko; bazisi derki bundan baska birsey olamazdi ki?
ama ilginc olan su ki araf kavrami tekrar hayatimiza girdi, ne zaman cikmisti ki zaten olm ?

Neyse dagitmayalim; konu sarkiyi ekteki linkten ve videodan dinleyebilirsiniz.

http://www.mp3dinlermisin.com/album-dinle-mor-ve-otesi-masumiyetin-ziyan-olmaz-2010-albumu-dinle.html

diyorum ki mor ve otesi gelse izmire, iklim degisir akdeniz olur, biz de konserine gideriz, ne guzel olur.

bi de mor ve otesi nin yorumu bu albumdeki; biraz Chris Martin in yorumuna benzemis. sizce de oyle degil mi? Bu soruya albumu dinledikten sonra cevap veriniz lutfen.



uzatmayalim iyi aksamlar...

7 yorum:

dereotundannefretederim dedi ki...

Ben lost izlemeyi kotu bir olay sonrasinda. Birakmak zorunda kaldim haci. Ada dorduncu sezonda bi parladi allah seni inandirsin o gun bugundur ada'yi ariyorum ama yok :p

Chris martin di mi evet aynen aynen. abi bi kere tanidigim birine benzetsen olmuyo di mi!

Ayrica klipteki o yavrular ne is?

mor dedi ki...

su yeryüzünde lost izlemeyen kac kiyisiz,meraklardayim cidden. bir bölüm dahi izlemedim yahu,baslarda artistlik yapiyodum,ehehe hic izlemedim oh olsun o kalabalikta degilim falan deyü ama,sonra baktim izlemeyeni ortamlarda dövüyollarmis..

bi de bi de,ben bu mor ve ötesinin bi esinlenmelerini yakaladim "bir derdim var" sarkisinin o solo gitar kismi,bastaki,ressmen kopya. ama grubu kaybettim,bi dinletsem ayynisi,bunu kesfettigimde de nasi sevinmistim ahh.. kendim icin bütün zaferlerim.

dancim,chris icin bi kopya veriyim,coldplay diyim ben sana mesela,nasil? (sitemin de on numero olmus,dayanamadim ondan sebeb :D)

dereotundannefretederim dedi ki...

Mor ben lost'a basladim sonra bu ne yea, sarmadi beni valla triplerine girip tum dunyanin bayildigi diziye bok atan adam oldum :p

Hee taniyom ben o adami hani cok guzel yelooovvv felan diyo

Mor ve otesi guzel de klipten mesaj vericez diye hamfendileri kullanmalar felan. Olmamis.

Bir derdim var askerlik sarkimdir. Askerdeyken cikmisti. Bak simdi bizim bolukte bi cavus vardi, amasyali felan falan :)

Adsız dedi ki...

mahalle baskısı oluştu benim de üzerimde, hele birkaç gündür devamlı bir kritik, herkes yasta depresyonda, yok efendim böyle final mi olurmuş mahvettiniz güzelim diziyi falan diye geyikler döndükçe 6 senedir farkında olmayan ben bir lost izleme yangısına düştüm :) tabi bunun finallerimden bir hafta önce olması hiç iyi olmadı, kısmet yaza inşallah.

dereotundannefretederim dedi ki...

Ceren hanim finaller her zaman gelir allahaskina amma bu lost finali geyikleri her zaman olmaz. Butunlemesi var yaz okulu var, hemen izleyin efenim :p

J BEY J BEY nerdesiniz? Aloooo? Hocam bak 4. Sezondan basladim tekrar aciklari kapaticam, 7 bolum izledim sabahtan beri offf kate sen guzelsin yavrim :)

Adsız dedi ki...

sayın dereotundannefretederim, emin olunuz ki ortalama kasıp da yatay geçiş yapmaya çalışıyor olmasa idim bu önerinizi feci şekilde dikkate alırdım, öylesine bir istek var içimde! hayırlısı diyorum!

.../J/... dedi ki...

araftayim, birazdan donecegim
0532 662 48 79!