BIR GUN HERKES 15 DAKIKALIGINA BURAYA MOTTO YAZACAK /JUNE 2010

"fenomensin lan sen!"

10 Mayıs 2010 Pazartesi

"ben vavien bağlamayı bilmiyorum ki"

film vavien'miş eyy bloggerlar.

engin günaydın bundan sonra ne yapar bilmiyorum ama böyle tam filmlik bir hikaye yazan adamın ödüle doyurulması şart. sinemada kaçırmıştım ama dvd'den aldım izledim. ve 1-2 kez daha izlerim.



*bu ikisi kesin uzaktan bi yerleden akraba. ikisi de rahatsız. ikisi de konuşamıyor. normalde kekeleyen bi insanın süper şarkı söylemesi gibi.

en iyi film ödülünü, filmi alırken, senaryo ödülünü daha çok istediğini söylemişti. onu da yeşilçam ödüllerinde aldı. (hayat var varken beni düşündürür bu ödülü alması ama olsun). incelikli hikayeler, olaylar, kumpaslarla dolu senaryo. bu arada "incelikli" demeden bir film eleştrisi yapılmaz bunu da bilin.

karakterlerini de çok iyi seçmiş film. serra yılmaz, ilker aksum, ercan kesal, settar the saldıray abi, hatta o sevişgen ufaklık bile çok iyi. filmde uzun süreler almayan karakterler bile o kısacak oyunlarında iz bırakıyor.

gayet beğendim.

öbdüm kip pai
oky

10 yorum:

Adsız dedi ki...

evet bende çok beğendim filmi.engin günaydın harika bir oyuncu şu medya adamın bar çıkışları yakasını bıraksada o da kendi halinde sanatını yapmaya devam edebilse.

dereotundannefretederim dedi ki...

Ben senaryoya ciddi ciddi takildim. Incelikli demekten kendimi alamiyorum :))

éLLa Çiça dedi ki...

butun filmlerden geri kaliyorum , buralara getirmiyorlar. lanet olsun.

dereotundannefretederim dedi ki...

Nerelere gelmiyor niye gelmiyor nerde bu kuresellesme, nerde bu emperyalizm, hani nerde glokalizasyon :p

Unknown dedi ki...

Film konusuyla, oyunculariyla, herseyiyle harika, izlemeyenlere onerilir:)

dereotundannefretederim dedi ki...

yeldacalimli "incelikli" demeden yorum yapmak yasak :P

lifegoeson dedi ki...

kesinlikle vavien incelikli tam komedi olmayabilir ama bakış açısı o kadar yalın ki traji komik duruyor.insan izlerken hem hüzünleniyor hemde karakterlere söyleniyor.ben gayet keyif aldım.ama beraber izlediğim bazı insanlar sıradan buldu ki; biraz hikayeleri iç içe geçirseler yan rollerin hikayeleri daha net olsa ve daha süpriz bitse tam not alırdı eminim.

dereotundannefretederim dedi ki...

bu hayat böyle geçmez öncelikle incelikli dediğin için teşekkür ediyorum :)

filmin sonu öyle çarpıcı bitseydi beliki de bütün o yalınlığı, o acaipliği götürebilirdi. öyle sade bi şekilde bitti, tadı damakta bıraktı.

.../J/... dedi ki...

izledim fekat ne bileyim oyle iste...

dereotundannefretederim dedi ki...

başka dilde vavien :)
yok abi bu güzel