BIR GUN HERKES 15 DAKIKALIGINA BURAYA MOTTO YAZACAK /JUNE 2010

"fenomensin lan sen!"

2 Mayıs 2010 Pazar

aşkın rengi bulundu

evet ben buldum: sarı lacivert

soul kitchen'ı açmaya karar verdiğimiz günlerde aşk da yazarız demiştik. ama müzik, sinema ve yemek aşkında öteye gitmedi evet. tabi bu, bundan sonra da yazmayacağımız anlamına gelmiyor.

sürekli "insan, kuşa böcüğe de aşık olabilir" diye ortalıkta dolanan insan sözüm sana: olm ben fenerbahçe'ye aşığım... bugün 55 bin kişiyle aynı havayı soludum 1 kez daha. 2 hafta olmuştu maça gitmeyeli ama özlemişim stadımı.

benden de ancak böyle bir aşk yazısı beklenirdi diy mi :P

o değil de sarı lacivert formayla kendini sexy hisseden kaç kişi kaldık ki şu dünyada..



*bir saracoğlu klasiği, samanyolu, muazzez ersoy söylese de güzel.



*hadi aleeex dedim, alex de beni dinledi.

öptm kib bye
okanitto

4 yorum:

.../J/... dedi ki...

fener isi bozar abi, bak zati kimse yorum yazmamis,bi sor bakalim kendine neden?

dereotundannefretederim dedi ki...

kardeşim biz sevilmek için sevmedik :)
başka dilde bir aşk bu

mor dedi ki...

ya dan of,birak bu isleri hocam,bize canli kanli askini anlat,napalim sari laciverti yaa..sariyi da hic sevmem ayrica takim da tutmam bak en rahati bu,antifanatizm,antitakim falan adini sen koy cok istersen. ha gerci ben diyeceklerini de biliyorum iste,sen bilmessin bu duyguyu,fenerli olmayaan anlmaz falan, cok var cevremde fenerli idmanliyim :P. zaten bir sey diyim mi,fanatik insan fenerli insandir. o kadar sampiyon olamamasina bu kadar taraftar olunuyorsa,hakikaten asil fanatik fener fanatikleridir yani bu kadar söylüyorum.

dereotundannefretederim dedi ki...

Mor valla seni seviyorum billa seni seviyorum. Kafa actin bak. Evet abi, bu kadar seye ragmen, hickira hickira aglatmasina ragmen sari ulan lacivert ulan diye bagirttiran bir taraftarim ben. Fanatikse fanatik, holigansa holigan.

Kanli canli askimi anlatamam ama ben. Yapamiyorum oyle. Bi gun denerim ama sana.