BIR GUN HERKES 15 DAKIKALIGINA BURAYA MOTTO YAZACAK /JUNE 2010

"fenomensin lan sen!"

16 Nisan 2010 Cuma

SOLO

basligi gorunce solo test ten kac puan aldigimi merak ettiniz diğmi, merak etmeyin canim cok zeki oldugumu soyleyemem ama ne yalan soyliyim avarel modundaki arkadasin kafasindaki huniye hep hasta olmusumdur.

neyse konumuz bu degil:

Ders:flemenco
Konu: Sólo quiero caminar

Nöb. Öğrenci:
Paco de Lucia
Chano Dominquez

yaramazlık yapanlar:
Done
Eliza
LA
Yesu

efendim yillardan 1900 un 81 inci yili, biz ufakkene oluyor bu olaylar, paco abi bu albumu kaydetmis, cokta iyi etmis sayesinde icimiz cizz ediyor her seferinde (bu sarkidaki fluk ve bass olayini da hafife almamak lazim yazik onlarda insan) Bi detay daha size, Turk milletinin hatiralarinda onemli bir yer tutan ve yuregini hoplatan adeta gozune cop kacmiscasina aglatan bir sarkinin da yer aldigi bir albumdur bu album, Levent abinin sertabla evli oldugu, sertabin da atesle barutu yanyana koydugu yillar. Sarkinin ismi dabiki TUANA, orjinal ismiyle PALANQUE bu sarki ile ilgili detayi da baska bir dersimizde isleriz.

dilerseniz dersimize burada ara vererek Paco abimize soz verelim:

Play:PACO:SQC

konuyu karsilastirmali bir ornek ile pekistirmek istiyorum:

chano abimizde piyanist yani bildigin piyanocu, latin jazz, jazz fusion tadinda eserler veren bir BAND i var, allah basimizdan eskisk etmesin. Dikkatinizi cekecegim konu ana melodinin paco abi tarafindan gitar ile icra edilirken, chano abinin bu isi piyano ile yapmasi, ikisi de ayri lezzet ikisi de dadindan yinmez. Vokaldeki farklilikta ayri bir baharat (italian five spice tadinda) katiyor yoruma

Chano abimiz de su sekilde yorumlamis:

Play:CHANO:SQC

simdi size ev odevi bu iki yorum arasindaki 7 farki bulmanizi istiyorum; doğru cevaplari iletisim adresimize iletebilirisiniz.

cagimiz gorsellik cagi oldugundan mutevellit sizlere kaliteli olmasa da bir video ile veda atmek istiyorum:


Paco de Lucía- Solo quiero Caminar-1984
Uploaded by hijodelaluna. - Music videos, artist interviews, concerts and more.


NOT: Ulvi kardesim twitten ff den biraz basini kaldirda o guzel yuzunu bize de goster be kardesim

9 yorum:

pusarık dedi ki...

Camaron de la Isla düeti var ki of, hele carlos suara filmi carmen'de yakıyor resmen,seviyorum ben bu adamı ya :)

(ff kuşu olup tvittıra yanık yanık öten ulvi,nerdesin)
J ustaya selamlar,seçim harika,takdirim sizindir,tesekkurlerimi de buyrunuz efenim

Yesari dedi ki...

hani sen üçüncü dünya ülkesiydinh yaa.. hah işte.. şimdi ben bildiğin dünya dışı gibi hissediyorum kendimi..neden mi.. naasııll mp3 yüklüyooruuzz blog postunaaa:S:S:S şok şok şok..

bu yazıdan anlmamız gereken dersi aldım ben aldıım.. ben de başımı kaldırmalıyım o ff den... herşeyi kaçırmışıımmm...

sonracıımaa..o örtmenini yesinler.. gün içinde ziyaret edicem blogu.. böle resmi görmek için:)

dereotundannefretederim dedi ki...

ya olm yemin ederim sen böyle yazdıkça çok daha net belli oluyor ki ben bu blogun serdar ortaçıysam sen bülent ortaçgilisin.

bak artislik yapma bu lafımın üstüne :)))

ff'imden yesari suçludur. kayda geçsin.

pusarık'a bak yea sanki kendi ff'lemiyo halla hallaaa

dereotundannefretederim dedi ki...

yesuuu üçüncü dünya ülkesi olan bendim, ayrıca lütfen direct mesajlarımızı deşifre etmeyelim, iki dakka özelimiz kalmadı yeaa :))

.../J/... dedi ki...

ulvi kotu kokular almaya basladim olm ben, bunlar bizi ikiz kardes saniyo sanirsam; senle konustugunu bana benle konustugunu sana carpitiyo

ya bunlar ne dedigini bilmiyor ya da biz kim oldugumuzu (totoloji bizim isimiz since 1982)

efendim gonul isterdi ki ferdi tayfur modunda icli(sensitiv)flemonko sarkilar koyayim hep beraber aglayalim ama bu blog bunu kaldirmaz.

neyse canlar diyip diyecegim alkislarla yasiyorum diridiridiri did did diridirdirridi did didi

dereotundannefretederim dedi ki...

ya o değil de ben nerdeyim hacı :)
burası neresi

evden friendfeed'e gidiyorum diye çıktım kendimi hep buralarda buluyorum

ama bi ferdi yakışırdı be!

ferdi olmasa da ben müslüm gecesi yapıcam bunda kararlıyım.

orhan post'u yapmıştım, sıra müslüm'de

Eliza Doolittle dedi ki...

Ahahahahaha yaramazlar listesiiii ohhh how i missedd youuuuu

And Jiloooo, I missed u toooo

.../J/... dedi ki...

bole az ve oz yaziyom dadindan yenmiyo di mi ?

dereotundannefretederim dedi ki...

Jevo yok oyle bi sey :)
Daha cok yazman lazim kusura bakma