BIR GUN HERKES 15 DAKIKALIGINA BURAYA MOTTO YAZACAK /JUNE 2010

"fenomensin lan sen!"

28 Nisan 2010 Çarşamba

sokağın ve sokakçının yanındayız her daim

şimdi efenim kitchen'ımız bizim canımız biliyorsunuz. bu ara biraz boşlamış gibi görünsek de öyle değil (-ne öyle diil lan bal gibi de öyle). bu ara gelmesek de görmesek de bu kitchen bizim kitchen'ımızdııırr.

neyse.

pek möhterem kitchen dostları, bu ara bakıyorum da sokak müzisyenleri revaçta.

kendilerini yıllar yılı hayranlıkla izlemiş bir insan evladı olarak aciip mutlu mesudum bu durumdan. nerde görsem hemen yapışırım sanat dostlarına. metrodur, istiklaldir, sokaktır hepsi olur.

bak şimdi aşağıdaki vidYoyu 5 şubat'ta daksim metrosunda kayda almışım. abi negzel theremin çalıyor. özellikle 1:10'dan sonraya tikkat... bu theremin de yok efenim abi kapı alarmı yaparken bulmuş da, sonra sen bi patla, en iyi çıkış yapan grammy'sini al felan..


video

ben bu güzel insanı dinlerken iki hödük gelip "siz çalmıyosunuz" kabilinden homurdanında, müzisyen dost ona bi el hareketi çekende hooppp viiijjttt diye. abiler pek bi büyükçe toto olup gidende.

bu adamlar çok değerli hacı.
"egoları öldürüyoruz akımı"* için ziyadesiyle kıymetliler.
*bu akımı sonra konuşuruz.

öptm kib bye
sokak dostu okanitto

3 yorum:

Eliza Doolittle dedi ki...

Valla sen de J de unuttunuz mis gibi mutfağı söyliyim. Özletmeyin :)
Bu akımı konuşalım hakkaten yau..negzel akımmış o öyle!

.../J/... dedi ki...

allam sen nelere kadirsin

dereotundannefretederim dedi ki...

Elizam bu akim varya oooff of diyorum baska bi sey demiyorum. Insallah toparlicam bunu da bir sekilde. Egolari oldurucez cok bahtiyar oliciiiz.

J kardesim, allah buyuk, allah kerim. Suphesiz ki o her seyi bilir. Dinimiz amin :)