BIR GUN HERKES 15 DAKIKALIGINA BURAYA MOTTO YAZACAK /JUNE 2010

"fenomensin lan sen!"

11 Ağustos 2010 Çarşamba

Okuduklarımızı Anlayalim vol.2 .. /.. Bir Aşk Hikayesi






haci yaz bitti, maalesef...
neden dersen ramazan basliyor ama aranizda ramazan hic baslamamis gibi icip eglenecek zındiklar var biliyor ve hissediyorum P:

Ramazandan onceki son firsat diyip, haftasonu Cesme de yakaladigim bir etkinlikle yaza elveda dedik.

Hastasi oldugum sahsiyet Ayhan Sicimoglu ile "Buena Vista Revisited" projesinde costuk. Mekan (Monk Cesme Marina ) ayri bir guzel  muzik ayri bir guzel oldugu icin dadindan yenmedi. Hafizalardan silinmeyecek bir gece oldu su kisa hayatimizda. Bu arada Ayhan abi ile tanisma firsatimiz oldu su kadarini soyliyim eller nasir olmus perkusyon calmaktan :) Sen neymissin be abi..


Yazimizin bu bolumunde sevgili ortagim Oky nin actigi yoldan giderek Ayhan abi nin ve Mirkelam Candir in duetini sizlerle paylasmak istiyorum:

Play:Ayhan Abi - Bir Ask Hikayesi

efendim bu sarkinin-ezginin orjinalini bilmeyininiz yoktur diğ mi ? "historia de un Amor" Bu sarki olen esinin arkasindan yazilan bir ask sarkisidir. Orjinal sozleri ozetle Turkce ye soyle cevrilebilir:
Artık yanımda değilsin, sevgilim
Ve ruhumda sadece yalnızlık var,
Seni göremediğim sürece.
Tanrı beni sana neden aşık etti?
Daha fazla acı çekmem için mi?
Sen varoluş sebebimdin
Hayranlığım, ibadet gibiydi.
Öpücüklerinde bulduğum şey,
O samimiyetti - bana veren,
Aşkı ve tutkuyu.
Bu bir aşk hikâyesi.
Eşi olmayan.
Anlamamı sağlayan,
İyiyi ve kötüyü.
Hayatıma ışık saçan,
Sonra kapandı.
Ah! Ne karanlık bir hayat!
Aşkın olmadan yaşayamam!
biz simdi Ayhan abinin yoruma deginecegiz ve ne demek istedigini hep beraber anlayacagiz

*********************************************************************



hani beni olesiye sevmistin
terketmem de yaslansamda demistin
oysa ne ala mutluyken
alem hep kıskanırken
cekip gittin simdi sen

* butun asklar boyle baslar haci,seni olunceye kadar sevecegim filan filan, fakat gaci burda direkt takip kacmis, sanirim abi yeteri kadar ihtimam gostermemis. burada ihtimamdan kastim dolares ve viagra tabi ki


seni artık sevemem ki bir tanem
baskasinin kadinisin artik sen
ben de en guzelini
hem de en fistigini
nerde olsa bulurum

*gercek burada biraz aci verse de abimize dank eder, ama bu aciyi cabuk siler atar vucuttan. Tabi burada yesile ve de mavi ye guven had safhada baska turlu bu yasta fistiklar nasil araklanir kiii?



ruyalarim gercek oldu iste bir anda
hayat toz pembeymis meger yeni citirimla
ihtiyarim diye takmaaa
cebinde paran da varsa
vur patlasin cal oynasin
iste ask hikayesi


* Abimiz az  hinzir degilmis hep baska gaci hep baska haci hayal ediyormus burda ogrenmis olduk (her erkegin hayallerini susleyen baska bir baaayan hep vardir bebisim, bu gercekle yasamayi ogrenmelisin)
Zanlimca burada citirdan kasit 20-25 yas arasi kumral renkli gozlu 1,8 boylarinda 70 kg civarinda bir hatun kisi (cok zayif olmasina gerek yok diğ mi?). Ayrica burada takmaktan kasit bildigin takmak, abim herkese takiyor senin anlayacagin viagra sagolsun..

simdi burada yazar hayatin gercegini kaleme aliyor harika bir denklem kurarak:

bol para + viagra = kusursuz ask

efendim dolareslerin ucup gittigini anlayan ablamiz zararin neresinden donersek kardi hesabi:


artık benimle olmasan da sevgilim
yanlizlik tek sırdasimsa yanimda
dilegim tanridan bir daha
o guzel gunler hatrına
fırsat vermesi banaaa

*abla baska kapıya, (simdi o cok uzaklarda... 79/4)


yaslanmis ama yarim kalmissa
anlatilmaz duygular anilarda
hissettigim kollarinda fisiltilar arasinda
sevgiydi inan bana

* burada ablamiz viagranin nasil mikemmel bir kimyasal ve fizyolojik etki gosterdigini kanitlar gibi fisiltilar icinde kendinden gectigini betimliyor


masallardaki essiz ask hikayesi bu
sevincin ve de huznun tek ortak paydasi bu
ısılti kattin hayata
hıc ummadigim anda
karardi hersey sonra
sensiz yasam haram bana

her guzel ask bir gun biter bebek bu kadar karamsar olma biri gider biri gelir, elbet sen de bulursun istedigin yesili!

Bu da Ayhan abi den sizlere olmez sag kalir isek seneye yaza gorusuruz bebegim


video















* video kalitesi cok iyi degil ama idare etcen artik el cuerto de tula

3 yorum:

dereotundannefretederim dedi ki...

mirkelam candır adlı şahsiye o ne büyük bir şahsiyettir hacı!

nerde güzel bi şey var orda mirkelam candır!

ayhan'ın "hastasıyız" ezelden. abiler döktürmüş. demek benim canlı kulak şahitliği yaptığım müyzik de buydu. pek şukela geldiydi zaten bana.

olm bu yazı dizisi tutar bak. pek yakında posta gazetesinde şiir gönderenlerin altında bu serimiz çıkar bak demedi deme.

değindiğin konuya gelince tambi türkiye gerçeği kardeşim. dolaresler ve viagra'lar.. baba varken yemiş her haltı ohh mis yokken de başka kapıya tabi

79/4 tertiplere selam ederim :)

.../J/... dedi ki...

abicim esas tutcak konu bizim konserlerde sevgili gibi birbirimizi arayip sarki dinletmemiz on numara hareket seviyom ulan seni P:

dereotundannefretederim dedi ki...

Puahahahah haci bi de bunu dugun nisan secmeden, es gecmeden yapiyor olmak da enteresaaann