BIR GUN HERKES 15 DAKIKALIGINA BURAYA MOTTO YAZACAK /JUNE 2010

"fenomensin lan sen!"

4 Ağustos 2010 Çarşamba

4 ağustos bize neyi hatırlatıyor?

selam herkes,

malum gün geldi. ve bu sefer hata yapmıyorum biliyo musunuz? :))
bugün winston wolf'ün doğum günü.

hep güzel hatırlanan bir anısın sen, winston wolf.. akla geldikçe hafiften gülümseten. olm resmen zirvede bıraktın! ve ne yapıyorsan vardır bir bildiğin.
doğum günün kutlu olsun.

yazının bundan sonrasına da yesari devam edecek. yesu, çok zor şartlarda bana gönderdiğini iddia ettiği iş bu kısmı, 5 ağustos'ta yayınlamamı istemiş olsa da ben onun içindeki 4 ağustos sevgisini bildiğimden bugün yayınlıyorum (-yesu bulmuşken vuralım biraz di mi?:)

yesari sendeyiz;

*****
Bazı insanların doğum günlerini kendi doğum günlerimden özel addedip, heyecanla bekliyorum…4 ağustos onlardan biri…Doğum gününü onun eski evinde küçük bir partiyle, onun daha önce blogunda yazmış olduğu bir yazıyla kutlayalım dedim… Kendisi katılamayacak ama olsun…Biz kendi aramızda eğlensek nasıl olur?...(gerçi bu eser hırsızlığına giriyor da olabilir… reader sağolsun…korsan sayılmaz)

Kim mi o?

”benden 1 ay küçüksün, kih kih kih” diye saçma sapan espriler yapabildiğim, aptal gibi görünme endişemin olmadığı ve doyasıya saçmalamama izin veren “nadide” varlık…blogunaqsizebişeyolmasın” diyen ve bunu hakkını vererek yapan sevdiğim insan winstonwolf…

İyi ki doğmuşsun … Ben kutlasam ve bir şekilde bu yazı sana ulaşsa keşke…Umarım… Özledik ya huuu…

--------------
metafiziği(mi) seviyorum: ey hafıza! kanıyor ne varsa süzdüğün... bağlantısından yazan winston wolf

ne istiyorsam o oluyor bazen. ya da aklımdan ne geçiyorsa.

misal; işten dönüyorum eve, yol uzun olduğundan ve dönüş saati genelde acıkmaya başladığımız saat olduğundan, keşke evde domatesli arpa çorbası olsa sıcak sıcak bol karabiberli diyorum. eve bi gidiyorum domatesli arpa çorbası. hayır çorbası tuttu eyvallah da arpasına kadar tutar mı, tel şehriyesi var, pirinci var, buğdayı varkene.

ya da daha zor bir şey istiyorum. sardalya tava ve göbek salata olsun, babam da rakı dublesinin servisini çakmış olsun önüme diye. hooopppp. sürpriz.

ertesi gün sabah işe giderken yolda söylüyorum,dün gece isediğim şeyler vardı evde diye, inandıramıyorum.

yine bir gün oturuyorum gazete okuyorum. büyük alışveriş mağazalarından biri çilekli sütte indirim yapmış, ilan vermiş. kim çıkıp alacak ya diye içimden geçirirken kapı çalıyor.mağazada reyonları gezerken bu indirimi gören eniştem, sever bizimki alıp götüreyim diye içinden geçirip....

bir gece de rüyaya yatıyorum:P

rüyamda, yıllar önce org,mandolin ve klasik gitar için özel ders aldığım tombik,matruşka kıvamındaki müzik öğretmenimi görüyorum. bize gelmiş ve fincan getirmiş hediye.

2 gün sonra evdeki yeni fincanları görüp soruyorum anneme; bugün müzik öğretmeni Y.hanım geldi o getirdi diyor. allah allah diyorum. kendimden korkuyorum.

sonra birini geçiriyorsam zihnimden ve iyi geçiriyorsam, hani epeydir aramadım ya ayıp oldu gibisinden, muhakakk telefon-mail alıyorum ondan o gün.
bir de paraya çok sıkıştığımda acayip yerlerden para çıkması ya da hiç beklemediğim yerlerden para gelmesi durumu var ki...

bunun gibi onlarca şey yaşıyorum ve bazıları çok sinir bozucu olabiliyor. bunları geliştirebileceğim, istediğim zaman kullanabileceğim hale gelebilsem keşke. (bknz. empati)

asıl gizemli olan kısmı; dönem dönem seyreden bu tip olayları biriyle paylaşırsam, o gelen tılsımlı şey her ne ise gidip yok oluyor.kesiliyor.
acayip bir durum. çocukken de olurdu bunlar bana ve anneannemle paylaşırdım minik gözlerimi aça aça.

o da bana şu hikayeyi anlatmıştı. ona da ninesi anlatmış.
bir çocuk varmış. her hafta, babası ona x kuruş harçlık verirmiş. çocuk her ne hikmetse, rüyasında, ak sakallı bir dedeyle konuşmuş. dede ; sokak başındaki taşın altına her gün git bak senin için oraya para bırakacağım ama bundan hiç kimseye bahsetmeyeceksin yoksa parayı unut demiş. bulduğu bu paraları biriktirmiş biriktirmiş.babası biriken bu paraları bir gün bulmuş ve çocuğu hırsızlık yapmakla suçlayıp dövmüş.çocuk da dayanamayıp babasına gördüğü rüyayı ve buldugu paraları anlatmış.

o günden sonra kendisi için bırakılan paralar hikaye olmuş.o taşın altında yeller eser olmuş.

işte böyle psişik bir insanım.

demek ki üstün yeteneklerimden kimseye bahsetmemeliyim ki yok olmasın. ama dilimin kemiği yok. üstelik ağzım torba değil ki büzeyim.

winston wolf
------------

**********

yesari ve winston'un yazılarındaki imla hatalarını insaniyet namına düzelttim aasdasdadas.. yesu, resim de koy dedi ama bu duygulara tercüman olacak bir şey bulabileceğimi düşünmediğimden aramadım bile! düşünsene olm hiç görmeden böyle seviyor..

neyse gördüğünüz gibi bu bir sevgi olayı..

[peki yesu sormazlar mı adama bu okan denen adamın doğum gününde neredeydin diye.. yok başkalarının doğum günlerine de heyecanlanırmış!!!11!1 neyse kişiselleştirip günü baltalamak istemiyorum. sonra hesap sorarım.]

J, sen günün şanslı adamısın kardeşim. olayların içindesin..
hadi bakalım söz sende şimdi?

11 yorum:

jewel dedi ki...

winston, -yeni öğrendim ben de bgün doğduğunu- okuyorsan mutlu yıllar, karşına çıkacak bütün insanlar na şu yukarıdakiler kadar ince ruhlu olur umarım! :)

Eliza Doolittle dedi ki...

Winston, özlediğim, gerçekten özlediğim, arada ama bir avuçluk kısmımıza torpil geçseydin de kaybolmasaydın diye kızıverdiğim winston..Belki bir gün tükürdüğünü yalamanın dayanılmaz hafifliğine kapılmadan, bu esrik eski dostunu blogda ya da T24de ziyaret eder, kendini gösterirsin?!
:)

İyi ki doğdun, iyi ki seni tanıdım :)

Başka bir aslan kadınından, (12 ağustos), keyifli, kutlu mutlu, pastalı şampanyalı, sevdiğimizce ilgi odağı olmalı, harika zamanlar dilerim!

Done, J, Yesu, öperim..

yesari dedi ki...

Hahahahaha ben yorum yapabiliyorum... Yani sanırım yapabiliyorum henüz gönder kısmına gelemedim biraz daha laf kalabalığı yaptiktan sonra basicam o tusa... Gitti gitti gitmedi, canım sağolsun:)

beni facebook'tan sildiğinden olsa gerek dogum gununden haberim olamadı done!!!

Elizam seni operiiiimmm...:)

J; soz sende cidden... Sevgiler

allammm noleer gitsin bu yorum...mobil yasam ne zormus :((

done; teşekkür ederim bu temiz sayfayı benim için kirlettigin için :)

dereotundannefretederim dedi ki...

Ince ruh dedin mi eline su dokemem jewelim.. Hem eline niye dokmeye calisiyosam ahhahaa

dereotundannefretederim dedi ki...

Elizam 12'si ramazan'a denk geliyo, iftar partisi yapariz sahura kadar hihiihihih

altın olan her şey parlamaz dedi ki...

nice güzel yaşlara.

dereotundannefretederim dedi ki...

Aahh yesari aaahh!!! Sana kac defa soyledim ozelimizi paylasma diye! Eklemissin bin tane tanimadigim adami facebook'a sonra da beni silmissin diyosun, silerim tabi! Ya onlar ya da ben ve cocugumuz yesu!

Ayrica beyaz sayfayi kirlettim evet ahahahaha guzeldi bak bu! Latife ettim tabi..

dereotundannefretederim dedi ki...

Altincim ben tesekkur edebilir miyim :)) doum gunu tesekkuru cogzel hahaha

.../J/... dedi ki...

cok yasa varol winston!

sen de oyle done

eliza

yesu

cıvil

...

dereotundannefretederim dedi ki...

J kutlamalar coskuyla mi ilerliyor :) bando felan..

Efsa dedi ki...

Yeniden dönsün umudu ile kocaman mutluluk dilekleri yolluyorum kendisine. :)