BIR GUN HERKES 15 DAKIKALIGINA BURAYA MOTTO YAZACAK /JUNE 2010

"fenomensin lan sen!"

25 Ocak 2010 Pazartesi

arzu film takdim eder de..

"ulan çok saygısızsınız türk televizyonları peşin peşin söyliyim"

jeneriği izlemek lazım hacı. kim ne yapmış bi bakmak lazım. kim kimdir bilmek öğrenmek lazım, kanıksamak lazım..speyşıl tenks bölümünde kimler var, hangi semtin sakinleri, hangi belediye, bakanlık vs. vs. bi bakmak lazım tanıdık bildik hısım akraba var mı hemen kapaklanalım di mi ama! ayrıca filmde gördüğün adı bilinmeyen taş gibi hatunlar kategorisinde en iyi çıkış yapan ay parçasının adı neymiş öğrenmek lazım. emeğe saygımızdan.

bir de tabi yeni yetme jenerik hikayeleri var artık. jeneriği izlemezsen bir şeyler kaçırmış oluyorsun yani. hemen aklıma gelen iki örnek var; yes man ve yahşi batı. iki filmde de jenerik akarken güzel sahneler vardı. özellikle yes man filmle ilgili bir sırrı da çözüyordu jenerikte.. benzer sahneleri south park ve simpsons'da da sıkça görürüz.

türk televizyonlarında pek önem verilmiyor diyeceğim ama yetmez, hiç önem verilmiyor çünkü bu jenerik olayına. ulan çok saygısızsınız peşin peşin söyliyim. saatlerce izdivaç programı verip 2 dakikalık jeneriklere tahammül edemiyorsunuz. 2 dakika aksa yazılar ne var ulan. işte bir iki kanal var bu konuya dikkat eden, bilirsin. zaten o kanalların da değerini veriyoruz, saygıda kusur etmiyoruz, öpüyoruz başımıza koyuyoruz.

türk sinemalarında da bir alışkanlık haline gelmek üzere bu durum. ulan biter bitmez kalkmıyolar mı koltuklardan deli oluyorum. hayır nereye giderse gitsin banane yea ama en arka ve orta koltuktan seyrederken birden öndekilerin ayaklanması görüş alanımı kısıtlıyor. tabi ondan sonra dar görüşlü bir insan olarak çağdışı küfürler ediyorum ben de! ne aceleleri varsa. sanki dünyayı kurtaracaklar.

beri yandan, bu sinemada ayaklanan kişilere pek sevgili yetkililer de eklenmiyor mu! tam polemik sebebi. sanıyorum karayip korsanlarıydı. film bittiiii ve anında millet ayaklandı yine. e sahneler var jenerikte de. millet ayaklandı diye çaatt sinemadaki herif de kapatmasın mı filmi! hoop hemen polemiğe girdim tabi.

ulan bişeyi merak etmişim tam yazılar akıyor bir müzik bi şarkı kiminmiş acep diye işkillenmişim çaatt hemen kapat. aferin. söz temsil: gecenin üçünde yakalamışım rezervuar köpeklerini tivi'de, izlemişim 27inci kez, bişey görmüşüm bakıcam jenerikte çaatt reklam. aferin. ha diceksin ki sen şimdi "ulan 26 kez izlemişsin daha görmediysen biz napalım". keşifler hiç bitmez hacı.

hekimlerini bilmem de beni sakın türk televizyonlarına emanet etmeyin, elimden bi kaza çıkacak. tivi flat değil ondan mı acep?

öptm kib bye
*bunu burda yapabiliyo muyduk lan :Pp

11 yorum:

Adsız dedi ki...

son yıllarda sinemaya gitme istatistiklerimi epey düşürmüş olsam da, sinema olayının bokunu çıkardığım dönemlerde hep muzdarip oldugum husustu bu.

yalan yok; ben büyük, kalabalık, konforlu sinemaları tercih etmiyorum.
ben daha çarşı içinde kalmış, hani kapanmamak için direnen, ama tavrını tarzını korumaya çalışan sinemaları daha çok seviyorum.
neden? çünkü kimse gelmiyor oralara.
boş salonda, rahat rahat film izlemenin keyfini sürerken, ayağın mekana alıştığında makinistle de ahbap olup ver coşkuyuuu, ver coşkuyuuuu salona yapabiliyorsun.

böylece mısır yemeye gelen dallamalardan, emeğe saygı göstermeyen kokonalardan sıyrılmış bir ortamda olmanın dayanılmaz hafifliğini yaşayabiliyorsun.


öptmkibbye

ahaa bunu heryerde yapabiliyomuşuz


-kendikendineeğlenebileninsanlargrubu-

Unknown dedi ki...

özelliklede şarkılardan mütevellit nasıl sinir olurum biliyor musun jenerik akmayınca.
2 dakika dur değil mi?
götlerinde çıban var sanki.

ay göt dedim burda müsaade var mı??
:P

dereotundannefretederim dedi ki...

Bi an o sinemalara destek olmak icin gittigini zannedip ayaklandim, alkislamaya baslicaktim ki sonrasinda verdin coskuyu tum takdire sayanlarina :))

-kendikendineeğlenebileninsanlargrubu-

Uslu durursak $irinleri bile gorebilirmiyiz mi! Yuru git lan ba$latma $irinlerinden. Eglenmeye geldik biz bura!

dereotundannefretederim dedi ki...

Ooo banyosuyucum
Var tabi var.

We see got people.
bu kotu espri icin de kimseden ozur felan dilemiyorum.

Adsız dedi ki...

hepsi yalan yaa, makinistin muhabbeti süperdi, kahve de ısmarlıyodu, ondan gidiyordum.

altın olan her şey parlamaz dedi ki...

işte kanayan bi yaramıza daha barnak basmışın DONEcan.
hem güzel bi filmi millet 3. uykusundayken koymuşsun hem de sanki arkasından gece yarısı son gelişmeleri aktaracakmışcasına kesmişsin olmaz tabi. sinemada hemen ayaklananları da kafalarından tutup ikişer ikişer tokuşturmalı derim. şerefe!

dereotundannefretederim dedi ki...

winstonum örmenim bırak bar köşlerine beni itmeyi, yok mu şöyle bi sinemacı tanıdığın? sinemacı derken, sinema salonu yetkilisi yağni. alsın beni içeri. bi koltukta kocayayım.

dereotundannefretederim dedi ki...

altın olancım bak valla billa gerçek bir hikayeden alınmıştır gece hikayesi. kanal TV8, gecenin veya sabahın üçünde rezervuar köpeklerini verip çat kesiyosun anında jeneriği.. ısıttırcan köpeklere bi kere bak bidaha yapıyolar mı..

ahahah bide hakikaten tokuştursak ya öyle ayağa kalkanları. bak bidaha yapıyolar mı (vol.2)

Adsız dedi ki...

hep küçük düşünüyosun ama done ya, nabıcan sinemacı tanıdıgı.

3müz tek salonluk bi cep sineması açalım, bu blog tutarsa ikinci hedefimiz bu olsun.

dereotundannefretederim dedi ki...

küçük şeylerle mutlu olabilen bi insan olduğum için şu an utanıyorum örtmenim. tüm sınıfın önünde rezil rüsva ettin beni :)))

şiiii o değil de ben fikri tuttum. var burda ama çok pahalı lan. sinan çetin hıyarının. şöyle makul fiyatlarla piyasanın bırak kaymağını, balını böreğini de beraber yeriz.

Adsız dedi ki...

ben de küçük şeylerle mutlu olan birini bu denli utandıran bi hayvanat olduğum için utanıyorum done'm.

balla börekle çok işim yok, istediğimizi izler, istediğimize izletiriz.karışanımız olmaz,kimsenin goygoyunu çekmeyiz, mafyası varsa bu işin topuklarımıza yer, malulen emekli de olabiliriz