BIR GUN HERKES 15 DAKIKALIGINA BURAYA MOTTO YAZACAK /JUNE 2010

"fenomensin lan sen!"

31 Aralık 2010 Cuma

Superman olmak lazim bazen !20!!11!!

Mutlu ve saglikli gecireceginiz nice yillara milleT...


Mazhar Alanson - Bİr Zamanlar Fırtınalar Estirirdim
Yükleyen forumunda. - Diğer müzik videolarına göz atın.

bir zamanlar firtinalar estirirdim
eskisi gibi degilim simdi degistim
kumarim yoktur kavga etmem
her gece barlara gitmem
ne bileyim ben
ah ne bileyim beeen

bir kus kanatlanir su gonlumden
cirpınır cırpınır da ucamaz
gene bi davet cikarsa senden
donerim bilirsin asigim

asiklar kacamaz
asiklar kacamaz

insan olmak yetmez
yetmiyor zaten
superman superman olmak lazim bazen

nasilda yeniden asik oldum ben
bu sevda bambaska
avare eden
ne bileyim beeen

simdi benim adim ne olur ne olmaz
bu isler artik inan ki bana koymaz
birinde az muhabbet birinde naz
sen de ne var ben de biraz
ne bileyim been
ah ne bileyim beeen

insan olmak yetmez
yetmiyor zaten
superman
superman olmak lazim bazen...

Hiç yorum yok: