BIR GUN HERKES 15 DAKIKALIGINA BURAYA MOTTO YAZACAK /JUNE 2010

"fenomensin lan sen!"

26 Ekim 2010 Salı

PES 2011

haci hayatimda PES e elimi surmedim, o kadar diyeyim sana, bi arada benim gemide (blogta) video oyunlarina neden bu kadar uzak oldugumu ziyadesiyle anlatmistim bilen bilir. Ama allah var nintendo wii yi severim Xbox ta is gorur henuz yok ama ikisinden birini almayi dusunuyorum yakin zamanda. En son REEDER aldim e-kitap okuyucu onun taksiti bitince bunlardan birini alacagim soz :)

Ama once bi BOARD mu alsam ama yok ya onu yasgunumde sevgilime aldirayim :) Ne kadar kabul etmesem de maymun istahliyim bunun dogum gunumle alakasi oldugunu dusunuyorum yani Jupiterin parmagi var bu iste...



* mevzu PES 2011 bilen bilir, ama ben bilmiyordum sanirim bu sarki oyundan sonra patlamis bizden soylemesi

** olum magazin spikerlerine benzedim: sevgili izleyiciler saskin capkin done yi yonetmenligini yaptigi klipteki dansci kizla Bebek te Latte keyfi yaparken yakaladik (bi daha ki sefere capsli olacak bu yazilar). Done hic bir boslugu kacirmiyor bizden soylemesi :P

*linkte vereyim senin icin haci: http://www.youtube.com/watch?v=EkjoCMvc-lI

2 yorum:

dereotundannefretederim dedi ki...

J ben anlamam xbpx'tan wii'den ben anlamam poptan cazdan.. ben anlarım PES'ten!

PES benim için bi kaçış olm.

play station'da yıllardır pes ve winning eleven'dan başka bir şey oynamadım, o kadar.

play station 2'de bu seneden sonra çıkmayacak diyorlar PES için. yıkıldım lan bu haberi aldığımda. oysa ben PS3 sevmiyorum. sevemedim. ama mecburen alıcaz bi tane..

şarkıdaki abla da leziz.

dereotundannefretederim dedi ki...

ayrıca sadece arkadaşız klipteki kızla :P