BIR GUN HERKES 15 DAKIKALIGINA BURAYA MOTTO YAZACAK /JUNE 2010

"fenomensin lan sen!"

4 Eylül 2010 Cumartesi

"istanbul do you feel what i feel?"

cCc metallica reis cCc

3:57'ye dikkat..



*youtube

*dailymotion

2 yorum:

creep dedi ki...

çıkmıyor kardeşim. bir de linki tıklayalım dedik o da mahkeme emri çıktı, korktum:)))

dereotundannefretederim dedi ki...

creep öncelikle süpersonik bi site var http://www.navige.com/ buradan yuutup ayarlarını otomatik yapabiliyomuşsun, hayat kurtarır :P

ikinci bi link ekledim, farklı bi video ama çok iyi çekilmemiş ama her şeye rağmen sen güzelliği hissedeceksindir.