BIR GUN HERKES 15 DAKIKALIGINA BURAYA MOTTO YAZACAK /JUNE 2010

"fenomensin lan sen!"

19 Temmuz 2010 Pazartesi

bi kitap okudum hayatim denisti!

Oky sozum sana; sen harika bir insansin len allah seni kahretmesin. Aldigin bu kitap var ya sanirim top-5 a girecek bir kitap oldu benim icin. Tatilde beni eglendiren gulduren dusunduren bundan guzel ne olabilir ki ?

civıl (jewel) sozum sana; sayende murat mentesle tanisma firsatim oldu hurmetler sonsuz irtibati koparmaylim. Uzaktan da olda bir bag kurabildik ne mutlu bana ve okana :P


kitabin arkasindan alinti :

"Murat Menteş, okumacı, tartışmacı, kavgacı, yani kışkırtıcı bir yazar arkadaşım. Onunla çekişirken çiçek açarsınız. Yazarlık macerasını ben de merakla izliyorum. Peşinen söyleyeyim, fiktif, tümden hayal ürünü metinler sevmem, fakat Murat Menteş’in birbiri peşi sıra kurduğu cümlelerin gücü, benim kendimce şikayetimi kuruntuya dönüştürdü. Ben, Murat’ın yaşındayken kelimelerle kasap gibi boğuşuyordum; Murat aksine, kelimeleri kırbaçlayıp cümleler içinde düzene sokuyor ve bunu pek mahirce başarıyor. Bu yüzden Dublörün Dilemması çok canlı, renkli, inceden felsefi çığlıklarla bezeli bir kitap ve hızla yaklaşan bir yazarı işaretliyor... Böyledir, edebiyat kavgayla başlar huzurla sona erer derler; gerçi ben görmedim, hayırlısı Murat için olsun!..
Nihat Genç"


Nihat abime katiliyorum, ve simdilik aranizdan ayriliyorum

hadi optum, tatil yap!


tatilden yeni donmus ama hic donmek istemeyen J...

5 yorum:

mor dedi ki...

deplasmanda placebo'su sofra duasi icin alternatifimdir her zaman. saka gibi biraz bu adam,bi sürüsünü bilsem de halen kitabini okuyamadim yahu,sana helal bana yuh o zamayn,evet evet

jewel dedi ki...

reca ederim efenim, bağ kurulmuşsa kopmaz öyle kolay :)
madem dublörün dilemması'nı sevdin, sana hemen bi kutu "korkma ben varım" yazıyoruz,
keyifle okuyunuz! :)

dereotundannefretederim dedi ki...

Ya kardesim okumuyoruz dedik dediysek anlamiyoruz da demedik ki! Goruyosun jewel'den ince gordum mentes'i ve hop goal :)

Jewelim korkma ben varim da baska bi sevdigimiz kisiye gitti. Eserlerini yasatiyoruz soul kitchen olaraktan.

J kardesim sirf sen oku diye yazdiricam mentes'e.. Madem bu kadar sevdin artik onun gorevi :p

.../J/... dedi ki...

on numara insanlarsiniz

idefix ten ufak bir siparis calismasi uzerinde calisiyorum murat abinin tum eserlerini alacagim ama bunun yaninda onereceginiz baska yazarlar varsa sevinirim. Dan sen e-mail adresimi saygideger hanimlara verebilirsin muhabbetiniz var ya ondan dedimdi :P

homeless dedi ki...

Korkma ben varim 2. kitabi tavsiye ederim siddetilen

http://lesshomeless.blogspot.com/2009/11/ortaya-karsk.html